牛皮哄哄,无从所适,乙群众

Down To Your Soul - Right Away, Great Captain!

一个人:

《Down To Your Soul》

I'm a traitor to your flesh in a stone
我是从你石头之躯中逃离的叛徒
You're gonna read about the way, the way a man can go
你会读懂那条路 一个男人的必经之路
I'm a good man, are you a good man?
我是个好男人 你也如此吗
does a good man take you home?
好男人会带你回家吗
With a rejoicing mouth I sing for you and pause.
操起欢快的口吻我为你唱歌亦为你戛然而止
And I know you don't know what I'm capable of.
我知道你并不了解我之所长

But in time you'll taste all the salt in my lungs.
但最后你终会尝尽我肺中的苦水
And I see things I actually don't see.
我所见之物实际上我一无所见
I knew it wasn't actually you a few feet from my reach.
我深知你实际上并不在我触手可及的地方
I looked into your eyes and I began to lose my teeth,
我脉脉注视着你的双眼 直到牙齿开始磨蚀
And I felt you were dreaming the same thing.
我感觉到你和我肯定心意相通
And I know you don't know what I'm capable of
我知道你并不了解我之所长
But if you give me just one more minute I'm sure
但你若再给我一分钟的时间 我保证
That you would be shaking right down to your soul
你会渐渐摸透你自己的灵魂
And I'd hope that the fear of the lord brings me home.
但愿满怀对上帝的敬畏能顺利带我返家
I'm a man in a body of water so tall
我是一个在高高水池中艰苦跋涉的男人
Could swallow you whole and forget where he's going
它能将你整个吞噬并抹除他脑中的目的地
But I carved a map in the back of my arm
但我已在臂膀下偷偷刻了一块地图
Don't worry I'm coming home
不要担心 我很快就回来啦
I said don't worry cause I'm coming home
我说不要担心 因为我就回来啦


评论
热度(4)

© 乙群众 | Powered by LOFTER