牛皮哄哄,无从所适,乙群众

Still Beating - Matthew Barber

一个人:

《Still Beating》

Ever wonder why you became alive what does being mean to you?
你是否想过你为何活在这个世界上 对你有何意义
Are you afraid to die does it make you cry when people do?
你惧怕死亡吗 当人们不再存在时你是否会哭泣
Take it as it goes or make it so we've all got our own ideals.
顺其自然吧 或是我们有了自己不同的想法
Thorns with the rose highs and the lows trying to feel.
高处的带刺的玫瑰花 低处我会去试着触碰
Ever wonder how people started out?
想知道人们是如何启程的吗
Who were the first two kids to fall in love?
又是哪两个孩子沉醉于爱情

How we doing now?
我们现在又该怎样做呢
All I know is that there isn't enough.
我所知晓的是还不足够
Some will tell you how to get all heaven will allow,
有些事会告诉你怎样获得天堂的许可
but I'm not sure I could pull it off.
但我不确定我是否能成功做到
So I'm betting on the now while my heart's still beating.
我打赌现在我的心还在跳动
Ever wonder why looking eye to eye feels like the truest thing?
你是否想过为什么双眼对望是最真实的感觉
Minds are aligned in time a sign that we are living.
我们的生活证明我们的思想一致
Take it as it comes or gimme some we all get robbed and steal.
顺其自然吧 有些过去的东西是我们所偷窃来的
Wise are the ones who watch our eyes carefully.
明智一点吧 看着我的双眼
Ever wonder how people started out?
想知道人们是如何启程的吗
Who were the first two kids to pick a fight?
又是哪两个孩子为了美好而斗争
How we doing now?
我们现在又该怎样做呢
All you know is they'll be fighting tonight.
你所知道的是今晚也不会停止争吵
Some are making vows some are taking bows.
有人说着誓言 又有人行着礼仪
Me, I'm just trying to do a few things right.
我只是试着让事情步入正轨
And I'm starting right now while my heart's still beating.
这一切开始了 我的心仍在跳动
My heart's still beating.
我的心仍在跳动
My heart's still beating.
我的心仍在跳动
My heart's still beating.
我的心仍在跳动
My heart's still beating.
我的心仍在跳动
My heart's still beating.
我的心仍在跳动


评论
热度(7)

© 乙群众 | Powered by LOFTER