牛皮哄哄,无从所适,乙群众

Breathe - Fleurie

Poldis xxx:

米国歌手。

喜欢编曲,有点新世纪的感觉,挺大气。以及lof现在是不是僵粉多得没地儿放,感觉最近来的这几波僵尸粉占了80%,好吧其实怀疑这博客80%都是僵粉。算了不纠结,听歌存档而已。顺手歌词。


Breathe - Fleurie

I hear the sound,

我听见那声音

Echoes beneath

在下方久久回荡

Angels and skylines meet

天使与地平线相遇

And I'm straining to reach

我尽力去触碰

The light on the surface,

那地表上的光

Light on the other side

在另一面

I feel the pages turning

我感受到页面翻转

I see the candle burning down

我看见烛光燃尽

Before my eyes,

就在我的眼前

Before my wild eyes

就在我狂热的眼前

I feel you holding me,

我感觉到你抱着我

Tighter I cannot see

紧到我无法看清

When will we finally

何时我们将会最后的

Breathe

呼吸

Breathe

活着

Breathe

生存

Breathe

呼吸

Breathe

呼吸

Breathe

呼吸

Breathe

呼吸

I feel the pages turning

我感受到页面翻转

I see the candle burning down

我看见烛光燃尽

Before my eyes,

就在我的眼前

Before my wild eyes

就在我狂热的眼前

I feel you holding me,

我感觉到你抱着我

Tighter I cannot see

紧到我无法看清

When will we finally

何时我们将会最后的

Breathe

呼吸

Breathe

活着

Breathe

生存

Breathe

呼吸

Breathe

呼吸

Breathe

呼吸

Breathe

呼吸

Breathe

呼吸

Breathe

呼吸

Breathe

呼吸

Breathe

呼吸

Breathe

呼吸

Breathe

呼吸

Breathe

呼吸

评论
热度(11)

© 乙群众 | Powered by LOFTER